Pilot nieuw CRM-systeem

We gaan vanaf januari 2021 starten met een nieuw CRM-systeem Mijn Kantoor, hét platform waar je (samen met ons) alle communicatie rondom je financiële zaken veilig, snel en makkelijk kan beheren.

De voordelen van Mijn Kantoor voor ondernemers:

  • Op één plek heb je altijd en overal inzicht in je financiële zaken;
  • Relevante documenten heb je snel voor handen en contact met ons is makkelijker dan ooit via een moderne berichtenfunctie;
  • Ook bereikbaar via een app (iOS en Android);
  • Het platform vervangt alle communicatie, accordering en documentdeling via post en e-mail;
  • Dat alles via een beveiligde verbinding die aan de privacywetgeving (AVG) voldoet.

 

Deelname pilot

Wij willen graag in december 2020 starten met een pilot om te ontdekken hoe we op een zo optimaal mogelijke manier met onze klanten kunnen samenwerken en communiceren. Deze pilot zal ongeveer 4 tot 6 weken duren. Wij hebben deelnemers hiervoor nodig, dus meld je snel aan als je ons hierbij wilt helpen! Als dank voor je deelname ontvang je een leuke attentie.

Wat verwachten wij van de deelnemers en wat kunnen jullie van ons verwachten?

We willen graag samen kijken op welke manier wij deze vorm van communiceren en dossiervorming het beste kunnen gaan inzetten en vormgeven. Dit vraagt van beide kanten een actieve houding, geduld en het geven/ontvangen van feedback hierin. Meld je via dit formulier aan voor de pilot.

Related Posts

Leave A Reply