In onzekere tijden is het van het grootste belang om de administratie goed op orde te hebben. Zodoende heb je snel inzicht in de geldstromen die nog binnen moeten komen, de nog te betalen kosten en daarmee in je cashflow.

Wij helpen je graag met het in kaart brengen van de cashflow zodat je op elk moment weet hoe de toekomstige kasstromen er uit gaan zien en waar de knelpunten gaan ontstaan. Uiteraard kijken we ook naar de mogelijkheden om die knelpunten op te lossen.

Verder is het goed om de vaste kosten, de doorlopende kosten, onder de loep te nemen. En waar nodig contact op te nemen met de leverancier voor mogelijk uitstel van betaling. Denk hierbij aan:

  • Huurkosten pand
  • Gemeentelijke belastingen
  • Aflossing en rente zakelijke hypotheek
  • Etc.

Gebruik deze tijd ook om je (andere) kosten te beoordelen en waar nodig hierop te bezuinigen. Gebruik de vrijgekomen tijd om jouw administratie te optimaliseren.

Kun je hier hulp bij gebruiken? Mail dan naar jacob@kbkadministratie.nl dan kunnen we samen met jou die onzekerheid wegnemen. Wil je liever eerst telefonisch overleggen? Plan dan een belafspraak in via onze online agenda.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *